Klik hier als u de nieuwsbrief wilt ontvangen

Flash van 25-05-2018

 
 

Beste Inner Circle Run fan,

Nog een maandje...

Nog een kleine maand en het is weer zo ver. De inschrijvingen lopen goed. Veel is al gergeld. Nu nog een paar lopers er bij. Schrijf je in en deel het met je vrienden. We hebben dit jaar hele mooie medaiiles...
 

Ga jij de uitdaging aan?

Meedoen is belangrijker dan winnen, dat geldt zeker voor de Bolidt Innercirle Run, het is en blijft tenslotte een goede doelenloop. En het is al fantastisch dat er letterlijk en figuurlijk zoveel mensen elke derde donderdag van juni in beweging komen.
Maar….. er zijn natuurlijk altijd atleten die wel voor de winst gaan, gelukkig maar. Want er is natuurlijk niks mis met een beetje competitie. Wil jij ook een keer op het podium staan dit jaar? Dan vind je hieronder de snelste tijden van de afgelopen jaren. Ga jij de uitdaging aan?

De 5 km    
Dames 18.40 minuten
Heren 15.29 minuten

De 10 km
Dames 38.22 minuten
Heren 31.37 minuten

Zijn deze tijden je toch echt iets te uitdagend, kan je natuurlijk ook voor het parcours record van Col de Sophia gaan deze ligt op 45 seconden. 
 
   

Startnummers afhalen

Je kunt vanaf donderdag de 14e je startnummer al ophalen bij Runnersworld Dordrecht. Dat kan tot en met dinsdag de 19e. De openingstijden staan op de website.

Daarna zijn we natuurlijk in de Sophiahal aanwezig op 20 en 21 juni. zoals op onze site is bekend gemaakt.

Let op: de nummers van de Kids worden alleen afgegeven als een ouder of verzorger heeft getekend voor verwerking van de persoonsgegevens. Dat kan nog bij het afhalen, maar in principe aleen voor de "eigen" kinderen. Als bij de inschrijving een correct e-mailadres is opgegeven kan het ook digitaal, dat scheelt weer wachten in de rij.
 

De Puppyrun

 

Voor het veilig en soepel laten verlopen van de puppyrun hebben we de regels aan moeten passen. Voor groepen 1 t/m 4 mag er mag EEN ouder mee lopen met het kind. Van startvak tot en met finishvak. Anderen mogen NIET  het startvak komen. Houdt u strikt aan de aanwijzingen van de Marshalls, alleen dan kan alles vlot en veilig verlopen.

De Bedrijvenrun

Er hebben zich al diverse bedrijven aangemeld met een of meerdere teams. Maar er kan nog meer bij. Een fitte werknemer presteert beter, is minder vaak ziek en is ook beter gemotiveerd met zijn werk bezig. Door het aanbieden van de bedrijvenloop bevorderen wij de teambuilding. Verder biedt het bedrijven en instellingen de mogelijkheid zich op een originele en sportieve wijze te presenteren en te promoten. Wij nodigen bedrijven van harte uit deel te nemen!
 

De Inner Circle Run krant

Binnekort komt de de Inner Circle Run krant uit. Er staan verschillende interessante artikelen in. Waaronder tips voor de lopers. Je kunt hem altijd nog online bij Xebius lezen via de volgende koppeling.
 

Op de hoogte blijven?

Vanwege de AVG sturen we in het vervolg alleen nog nieuwsbrieven naar diegenen die zich hebben aangemeld. Aanmelden kan eenvoudig via onze website
 

Tot ziens op de derde donderdag van juni!

Blijf ons intussen volgen op Facebook, Twitter en Instagram Volg ons en win een gratis startnummer!
 
 

Stichting Run-DezvousNL
Beemdkroon 31
Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA
Nederland
06 - 2497 8881 (na 17:00)

Masterpartner:
 

Verstuurd naar: _t.e.s.t_@voorbeeld.nl

Stichting Run-DezvousNL, Beemdkroon 31, Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA, Nederland

Inner Circle Run 2018 - april nieuws

 

Beste Loper,

De Bolidt Inner Circle Run komt er weer aan

Plaats je nieuwe tekst hier De inschrijving is open begint al een beetje te lopen. Er  hebben zich al ruim 200 lopers gemeld, waaronder zes bedrijventeams. Zijn jullie ook al lekker bezig om meters te maken met de voorbereiding? Heb je je vrienden al weer uitgenodigd om weer mee te doen? Zijn je schoenen nog OK of kan je beter een nieuw paar nemen om blessures te voorkomen? Bereid je goed voor, dan heb je meer plezier!
 

Voorzitter!

Het nieuws is nog kersvers, maar de we hebben iemand voor de vacature van voorzitter. Het is Martijn de Vries. Hij is erg enthousioiast. U gaat nog van hem horen. Welkom in het team!
 

De Wisse Kidsrun

Natuurlijk kunnen de puppies en kids dit jaar ook weer meedoen. Begin mei gaan we de inschrijf brieven uitdelen op de basisscholen. Vul hem heel precies in en sla niets over. Als je e-mailadres klopt krijg je een mailtje over je startnummer, anders niet.
Zit je niet op een basisschool in Ambacht? Meld je dan aan op de website voor een berichtje wanneer jullie inschrijving open gaat.
Dit jaar hebben we ook weer twee voorlopers, dus dat gaat je helpen. Verder komt Runny je weer aanmoedigen.

 
   

Privacy, nieuwsbrieven en startnummers

25 mei wordt de wet op de bescherming van persoonsgegevens (AVG / GDPR) van kracht. Eén van de gevolgen is, dat we geen mailings meer mogen versturen aan mensen die daar zelf geen bewuste toestemming voor hebben gegeven.
Als u dus de nieuwsbrief wilt blijven ontvangen moet u zich op een of ander moment zelf hebben aangemeld of hebben aangegeven toestemming te hebben verleend.
Daarom hebben we hiervoor een veld opgenomen in het inschrijfformulier.
Als u niet zeker weet of u zich in het verleden zelf heeft aangemeld doe het dan nu met deze link.

Startnummers afhalen
In verband met de privacy zullen we geen lijsten meer publiceren met door iedereen te na te zoeken startnummer. Zorg daarom dat u de af te halen startnummers kent plus de namen. De combinatie gaat gecontroleerd worden.
 

Ff niet lopen? doe mee als vrijwilliger

 

Extra hulp kunnen wij altijd gebruiken meld je aan via onze website indien je als vrijwilliger of verkeersregelaar ingezet wilt worden. We kunnen iedereen goed gebruiken en het is nog leuk en gezellig ook.
 

Volgen en winnen

Wil je goed op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, volg ons dan op Facebook, Instagram of Twitter. Je kunt een hier ook een gratis startnummer mee winnen. Check de onze media. Verdere details over de run vind je natuurlijk op de website

 

We zien je graag aan de Start

 

 

Stichting Run-DezvousNL
Beemdkroon 31
Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA
Nederland
06 - 2497 8881 (na 17:00)

Masterpartner:
 

Bolidt Inner Circle Run 2018

 

Beste Inner Circle Run fan,

 

Inschrijving open voor de Run op 21 juni

 

 
Op 21 juni 2018  vindt het super leuke en goed georganiseerde evenement weer plaats Noteer deze datum alvast in je agenda.
Zoals inmiddels bekend betreft de Bolidt Inner Circle Run een goede doelen loop. Met het geld wat jaarlijks wordt opgehaald met de inzet van vele enthousiaste lopers en de schoolkinderen uit Hendrik Ido Ambacht hebben wij in de afgelopen jaren steeds een mooi bedrag kunnen doneren aan Hospice De Cirkel en Het Jeugdspeelpark Hendrik Ido Ambacht.
 

Start met lopen als je het nog niet doet

 

Je kWil je goed voorbereid aan de start verschijnen meld je dan aan bij de Start to Run groep van Runnersworld Dordrecht. Zij starten met hun programma op 10 maart a.s. Aanmelden kan via hun website
In 11 weken tijd train je dan op een verantwoorde manier om ca. 5 km aaneengesloten hard te kunnen lopen. Dit onder leiding van ervaren trainers. Ook kun je de huiswerk training op de dinsdagavond bij ons komen doen. Vaak nemen dezelfde trainers deze huiswerk training op zich om jullie te begeleiden. Daarnaast mag je op de donderdagavond  met de wandelgroep mee als je dat wilt. Bij de Starters training wordt er veel aandacht besteed aan loopscholing en loophouding. Je zal zien dat het met elkaar makkelijk, leuk en vooral motiverend hardlopen is waarbij de kernwoorden; Gezelligheid, Looplol, Leren Hardlopen de boventoon voeren.
Voor de groep die in maart start is er dus de mogelijkheid om mee te doen aan de 5km bij de Bolidt Inner Circle Run op 21 juni a.s. Zorg dat je erbij bent!!
 

De Wisse Kidsrun

 

Ook de schoolkinderen zijn natuurlijk weer van de partij. Zij kunnen zich inschrijven via school. De formulieren hiervoor worden eind april bij de deelnemende scholen aangeleverd en op 1 juni opgehaald.
Na deze datum kan er ook via de website worden aangemeld.
Hoofdsponsor van de Kidsrun is Wisse Makelaardij & hypotheken.
De Puppyrun 4 en 5 jarigen wordt weer in de vorm van een familie loop georganiseerd. Eén ouder mag met zijn/haar kind meelopen.
 
   

De Bedrijvenrun

 

Meelopen met je sportclub of bedrijf? Natuurlijk doen!! Aanmelden kan voor de bedrijvenrun kan via de website. Meer informatie: /bedrijven/bedrijvenrun/
 

Doe mee als vrijwilliger

 

Kortom wij zijn als taakteams weer in de volle voorbereiding.
Extra handjes kunnen wij altijd gebruiken meld je aan via onze website indien je als vrijwilliger of verkeersregelaar ingezet wilt worden. Zonder een grote groep vrijwilligers kunnen wij dit evenement niet organiseren en jouw inzet wordt heel erg op prijs gesteld.
 
 

We zien je graag aan de Start

 

Voor meer informatie kijk op onze website: www.innercirclerun.nl
En blijf ons natuurlijk volgen op Facebook en Twitter.
In ieder geval is de inschrijving voor zowel de lopers van de 5 of 10 km als de bedrijvenrun geopend.

Stichting Run-DezvousNL
Beemdkroon 31
Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA
Nederland
06 - 2497 8881 (na 17:00)

Masterpartner:
 

Stichting Run-DezvousNL, Beemdkroon 31, Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA, Nederland



De Inner Circle Run 2017 was een feest

 

Beste Lopers en Partners,

Inmiddels hebben we de 6e editie van de Bolidt Inner Circle Run en de Wisse Kidsrun weer achter de rug. Wat was het dank zij jullie weer een mooie en geslaagde editie.
 

De Donaties

Het Hospice de Cirkel mocht van ons een cheque in ontvangst nemen van maar liefst 13.200,00 euro
Het Jeugdspeelpark hebben we gelukkig kunnen maken met een donatie van het mooie bedrag van 5.650,00 euro.
Wij hopen hier weer samen met jullie een steentje te hebben bijgedragen aan onze gemeenschap. Wij weten in elk geval zeker, dat het geld dankbaar in ontvangst is genomen
 

De Wisse Kidsrun

Dit jaar is onze Kidsrun omgedoopt tot de Wisse Kidsrun. We zijn Wisse heel dankbaar voor het vertrouwen in onze organisatie. Ze hebben vol enthousiasme meegedaan aan het laten slagen van de Kidsrun 2017.
Nu was het voor mij (Suze Libeton), als organisator, extra feestelijk om te zien, dat mijn kleinzoon voor het eerst met de puppyrun (4-5 jaar) mee deed. Hij had speciaal zijn snelste schoenen aan gedaan.
Wat zijn die kinderen toch heerlijk fanatiek. Ieder jaar zijn het er meer, wat natuurlijk een goed teken is, maar dat geeft ons wel een uitdaging om deze kleine enthousiastelingen in toom te houden. Wij zijn van mening, dat het dit jaar zeker goed gelukt is.  De kinderen hebben zelf overigens het mooie bedrag van 5.775,00 euro opgehaald, hetgeen onder beide goede doelen is verdeeld
 

De Bolidt Inner Circle Run 5 en 10 kilometer

Allereerst onze dank voor het grenzeloze vertrouwen van onze hoofdsponsor Bolidt.
De weersomstandigheden waren voor onze begrippen (storm, onweer, te nat, te warm in eerdere edities) redelijk. Droog, zonnetje maar wel aardig winderig en een tikkeltje benauwd. Met een beetje minder deelnemers dan vorig jaar ging het van start. Er is hard gelopen, maar het parcoursrecord op de 10 kilometer is niet verbeterd. Dus, volgend jaar weer volop kans!
 

Winnaars

1e op de 5 km dames: Annemarie Kersbergen in 00:19:44
1e op de 5 km heren: Timo de Geus in 00:16:04
1e op de 10 km dames: Lucia van der Laarse in 00:42:13
1e op de 10 km heren: Patrick Kwist in 00:33:10
Voor de overige uitslagen verwijzen we jullie graag naar onze website
 

Reglement

Sommige deelnemers zijn in verwarring gebracht door hun bruto en netto tijd.
Daarom even onderstaande uitleg:
De Inner Circle Run is een officiële gecertificeerde wedstrijd. Dit betekent dat alle officials (Starter, Scheidsrechter en Wedstrijdleider) officiële Atletiekunie officials zijn, het parcours is gecertificeerd, evenals het tijdregistratiesysteem en daarnaast worden de regels gevolgd van: het wedstrijdreglement 2016-2017 van de Atletiekunie en de Competition Rules 2016-2017 van de IAAF, hetgeen ook op de site van de Inner Circle Run vermeld staat.

In artikel 165.25 (E) van het wedstrijdreglement staat:
"De officiële tijd is de tijd die is verstreken tussen het afvuren van de startrevolver (of het gesynchroniseerde startsignaal) en het moment dat de atleet de finishlijn passeert. (bruto tijd, red.) Echter, de tijd die verstrijkt tussen het moment dat de atleet de startlijn passeert en het moment dat hij de finishlijn passeert (netto tijd, red.) mag aan hem bekend gemaakt worden, maar zal niet als officiële tijd worden beschouwd."
 

Col de Sophia

Door een kleine menselijke en technische fout is deze prijs niet aan de juiste persoon uitgereikt.
Bij de heren is de echte winnaar van deze bolletjes trui Jarno Pons. Hij krijgt alsnog een eigen exemplaar van zijn terecht verdiende shirt. Natuurlijk mag de gelukkige die op 15 juni als winnaar gehuldigd is zijn ontvangen prijs behouden.
Bij de dames is Annemarie Kersbergen de winnares van deze leuke bolletjestrui.
 

Vragen

Zowel voorafgaand aan de wedstrijd als na afloop krijgen we veel vragen over de run. Hier proberen we zo snel en zo goed mogelijk antwoord op te geven. We hopen, dat tot nu toe alle vragen naar tevredenheid beantwoord zijn. Mocht er nog een vraag zijn, dan kan dat via info@ mailadres. We helpen u graag.
 

Afterparty

Misschien heeft niet iedereen het meegekregen, maar dit jaar was er een heuse afterparty in T-Beaune’s Huiskamer met muziek verzorgd door Friends in Music. Zorg, dat je dit feestje volgend jaar niet mist!
Ondergetekende heeft het licht uit gedaan…

Gevonden voorwerpen

Ieder jaar blijft er wel iets achter in de Sophiahal. Dit jaar: een zonnebril, een oranje tasje met daarin ook een zonnebril en een rugzak met daarin wat verfrissende zaken, een bloes en wat correspondentie. Neem contact met ons op, als je een van deze attributen mist.
 

Nagenieten van foto en ander beeldmateriaal

Op onze website staan hele mooie foto's, gemaakt door Cees van Meerten van Foto Expressie
Verder zijn er op en via onze Facebook pagina en Twitter account en Instagram ook hele mooie foto's te vinden die gemaakt zijn door onder andere Loek Groot, Rob van Efferen en Kees van Toorn.
 

Iedereen weer bedankt

Alle deelnemers (groot en klein), meesters en juffen, schooldirecteuren, EHBO, Stichting Verkeersregelaars, Politie, Ambulancedienst Zuid-Holland-Zuid, de vele vrijwilligers en onze trouwe partners, waar zouden we zijn zonder jullie? Iedereen heel hartelijk dank voor deelname en steun, op welke manier dan ook.
 

Mee helpen in de organisatie?

Heb je zin om dit mooie evenement ook te laten slagen en heb je vrije tijd over? Meld je dan eens aan bij de organisatie. Wij kunnen extra hulp en een nieuwe frisse kijk hard gebruiken.
 

Zet DONDERDAG 21 JUNI 2018 in je agenda

Reserveer de datum al vast in jullie agenda. Dan hopen we er samen met jullie weer een groot feest van te maken.

Met sportieve groet, (namens het hele team BICR)
Suze Libeton
 

Stichting Run-DezvousNL
Beemdkroon 31
Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA
Nederland
06 - 2497 8881 (na 17:00)

Masterpartner:
 

Stichting Run-DezvousNL, Beemdkroon 31, Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA, Nederland

Flash 2017-06-05 "begin juni"

 

Beste Inner Circle Run fan,

 

Bijna zover...

 

Nog een dikke week en dan gaat het los. Alles aan de run is al georganiseerd. Nu nog veel lopers die meedoen. Heb je je kennissen al enthousiast gemaakt? Weten je Facebook vrienden al dat je meeloopt? Heb je al ingeschreven? Het kan nog eenvoudig online.
 

Startnummers afhalen

 

Je kunt vanaf donderdag de 8e je startnummer al ophalen bij Runnersworld Dordrecht. Dat kan tot en met dinsdag de 13e. De openingstijden staan op de website. Daarna zijn we natuurlijk in de Sophiahal aanwezig op 14 en 15 juni. zoals op onze site is bekend gemaakt.
 

De Inner Circle Run krant

 

Kort geleden is de Inner Circle Run krant uitgekomen. Voor de Kids staat er een mooie kleurplaat in. Als je hem nog niet hebt of er meer van wilt hebben, kan je hem ophalen op de website
Verder staan er verschillende interessante artikelen in, waaronder tips voor de lopers. Je kunt hem altijd nog online bij Xebius lezen via de volgende koppeling.

 
 

De Puppyrun

 

Voor het veilig en soepel laten verlopen van de puppyrun hebben we de regels aan moeten passen. Voor groepen 1 t/m 4 mag er mag EEN ouder mee lopen met het kind. Van startvak tot en met finishvak. Anderen mogen NIET  het startvak komen. Houdt u strikt aan de aanwijzingen van de Marshalls, alleen dan kan alles vlot en veilig verlopen. Noteer op de achterzijde van het startnummer uw mobiele telefoonnummer.
 

De Bedrijvenrun

 

Er hebben zich al heel wat bedrijven aangemeld met een of meerdere teams. Maar er kan nog meer bij.
 

Veiligheid

 

Voor de veiligheid van de lopers: alle automobilisten, fietsers en overige weggebruikers, volg de aanwijzingen van de verkeersregelaars op.
 
Het wordt druk, kom op de fiets of lopend indien mogelijk.

Tot ziens op de derde donderdag van juni!

 


Stichting Run-DezvousNL
Beemdkroon 31
Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA
Nederland
06 - 2497 8881 (na 17:00)

Masterpartner:
 


Stichting Run-DezvousNL, Beemdkroon 31, Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA, Nederland

Flash 14 april 2017

 

Beste Loper,

Bolidt Inner Circle Run en Wisse Kidsrun,

Zoals jullie begrijpen zijn de voorbereidingen weer in volle gang.
De inschrijving is geopend en inmiddels hebben zich ruim 190 enthousiaste lopers aangemeld.
Bij het inschrijven tot 27 mei via de website is het mogelijk om je naam op het startnummer te laten zetten. Daarna gaat de na-inschrijving in en zijn de startnummers blanco.
Wij zijn trots op onze hoofdpartner Bolidt die recent de kwalificatie kreeg het vitaalste bedrijf van Nederland te zijn.
Ook zijn wij erg blij met onze nieuwe partner voor de Kidsrun, Wisse Makelaardij, die dit jaar de eerste Wisse Kidsrun gaat uitdragen.
 

Vrijwilligers

Om ons hele evenement in goede banen te leiden zijn wij nog hard op zoek naar vrijwilligers. Met name de verkeersregelaars kunnen wij goed gebruiken. Interesse om een bijdrage te leveren aan dit mooie evenement meldt u aan via onze website www.innercirclerun.nl.
 

De Wisse Kidsrun

De Wisse Kidsrun heeft voor 2017 het volgende programma:
Zorg dat je op tijd bij de start bent!
START - FINISH afstand  Groep - Meldtijd 5 min v. aanvang
18:20    18:25    500m    M4-5    Meldtijd 18:15
18:25    18:30    500m    J4-5    Meldtijd 18:20
18:30    18:35    500m    M6-7    Meldtijd 18:25
18:35    18:40    500m    J6-7    Meldtijd 18:30
18:40    18:45    500m    M8-9    Meldtijd 18:35
18:45    18:50    500m    J8-9    Meldtijd 18:40
18:50    19:00    1000m   M10-11  Meldtijd 18:45
19:00    19:10    1000m   J10-11  Meldtijd 18:55
19:10    19:20    1000m   M12-13  Meldtijd 19:05
19:20    19:30    1000m   J12-13  Meldtijd 19:15
19:35    19:55            Prijsuitreiking Jeugd
  Wisse Kidsrun
Na afloop van je Run een ijsje van IJssalon Sophia op vertoon van je startnummer.
Dit jaar worden er weer 10 zwemabonnementen verloot onder de deelnemers.
 
Ook aan vertier is gedacht en zal er op de Sophiapromenade een springkussen aanwezig zijn.
 
Om de Wisse Kidsrun voor de jongste kinderen, groepen 1 t/m 4 goed te organiseren mag er dit jaar 1 ouder meelopen, deze zullen achterin het veld opgesteld worden.
Daarnaast worden er een aantal aanpassingen gedaan aan de Wisse Kidsrun in verband met het groeiend aantal deelnemende kinderen.
 
De Wisse Kidsrun kan geen succes worden zonder medewerking van de scholen in Hendrik-Ido-Ambacht. Gelet op de voorgaande jaren hebben we hier alle vertrouwen in.
Op 9 mei a.s. ontvangen de scholen van ons de inschrijfbrieven en deze worden op 24 mei opgehaald.
Door de jaren heen blijken de schoolkinderen erg goed te zijn in het ophalen van sponsorgeld voor onze goede doelen Hospice de Cirkel en het Jeugdspeelpark Hendrik Ido Ambacht.
Wij zijn dan ook ieder jaar heel trots op hen.

Om goed voorbereid aan de start van de Wisse Kidsrun te verschijnen heeft HI5Ambacht zich weer bereid verklaart om de kinderen te trainen twee weken voor aanvang van de Wisse Kidsrun.

Vanaf 22 mei a.s. is het ook mogelijk voor de kinderen uit de omliggende gemeenten om zich in te schrijven via de website. Tot en met 27 mei kan je je naam nog op het startnummer krijgen..
 

Bedrijvenrun

Bedrijven kunnen zich ook weer inschrijven via het digitale inschrijvingsformulier op de website www.innercirclerun.nl
Een fitte werknemer presteert beter, is minder vaak ziek en is ook beter gemotiveerd met zijn werk bezig. Door het aanbieden van de bedrijvenloop bevorderen wij de teambuilding. Verder biedt het bedrijven en instellingen de mogelijkheid zich op een originele en sportieve wijze te presenteren en te promoten. Wij nodigen bedrijven van harte uit deel te nemen!
De Run
Bedrijventeams doen mee aan een attractieve afstand van 5 km. De start en finish is op de sfeervolle Laan van Welhorst direct grenzend aan de Sophiapromenade.
 

Teams

Een team omvat 3 tot 5 lopers bestaande uit dames, heren en of gemengd. De eindtijden van de snelste drie lopers worden opgeteld. De som geldt als eindtijd voor het complete team.
Het is mogelijk om meerdere teams per bedrijf aan te melden. Een team wordt als compleet team ingeschreven. Als er echter niet voldoende lopers zijn voor een compleet team, dit a.u.b. tevoren vermelden, zodat de organisatie een passende oplossing kan zoeken.
Dus doe mee als bedrijf dit is goed voor de teamspirit en vitaliteit binnen het bedrijf!
 

Kortom: genoeg te beleven op 15 juni!

Blijf ons volgen op Facebook en Twitter en natuurlijk de website www.innercirclerun.nl

Stichting Run-DezvousNL
Beemdkroon 31
Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA
Nederland
06 - 2497 8881 (na 17:00)

Masterpartner:
Bolidt Logo witzwart
 
Stichting Run-DezvousNL, Beemdkroon 31, Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA, Nederland

Flash 2017-01, januari 2017

Innercircle _Bolidt _header _nieuwsbrief -2013-web

 

Beste lopers en fans van de Bolidt Inner Circle Run,

 

Allereerst willen wij jullie een goed, gezond en blessurevrij 2017 toewensen en een jaar waarin een ieder de kans krijgt zijn PR te verbeteren.
Alle taakteams staan paraat om van 2017 een succes te maken. En alle hulp is uiteraard welkom. Zo zijn wij steeds op zoek naar vrijwilligers. Als idee willen wij opperen dat indien je zelf mee loopt, om dan iemand van je vrienden of familie als verkeersregelaar in te zetten zodat JIJ een VEILIG parcours kan lopen.
 

Nieuw 10 km parcours

 

Wij willen heel graag en zo ook vele lopers, ons 10 km parcours uitbreiden naar een grote ronde. Om dit te kunnen realiseren zijn er ca. 45 extra verkeersregelaars nodig en die hebben we eenvoudig niet paraat staan. Daarom is voor 2017 het 10 km ongewijzigd. Onze boodschap aan jullie is, mobiliseer mensen die als verkeersregelaar willen meehelpen om een mooie en grote ronde van 10 km te kunnen realiseren.
 

Bewoners om en aan het parcours

 

Langs het parcours wordt het steeds gezelliger daar het aantal nieuwe woningen gestaag toeneemt.
Logistiek proberen we nog steeds om zo min mogelijk woningen van de aanrij  routes af te sluiten tijdens de run. Dit lukt helaas niet altijd, maar onze verkeersregelaars kunnen dit goed ondervangen en geven de bewoners de mogelijkheid om heel rustig in de looprichting mee te rijden tot aan de woning. Behandel daarom onze verkeersregelaars met RESPECT. Zij zijn er om voor alle betrokken partijen een goede oplossing te bieden en de loop veilig te laten plaatsvinden.
 

U bent van harte welkom bij Start to Run

 

Wil je op 15 juni van de partij zijn bij de Bolidt Inner Circle Run en heb je geen hardloopervaring houd dan onze website in de gaten www.innercirclerun.nl of volg de nieuwsbrieven. In maart wordt er weer een cursus Start to Run opgestart.
 

Basisscholen, Kids en Puppies

 

Wij vertrouwen erop dat alle scholen die tot nu toe hebben meegedaan zich weer aanmelden voor 2017 met een deelname van nog meer kinderen. Ook hopen we dat de scholen die nog niet zo actief waren in de afgelopen jaren, dit jaar ook van de partij zijn. Dit feest mag toch niet gemist worden? En niet onbelangrijk: de opbrengst van de Bolidt Inner Circle Run komt ten goede aan de goede doelen, Hospice de Cirkel en het Jeugdspeelpark H-I-Ambacht. Zij waren erg blij met onze sponsor bijdrage.
 

Fortius

 

  De sportverenigingen AV Parthenon en Hercules zijn gefuseerd tot Fortius. Het ledenaantal van de Inner Circle Runners van Fortius stijgt jaarlijks.
 

Gebakactie

 

Ook in 2016 is er weer de Sint/Kerst en oliebollenactie geweest. Bakker Korteweg uit Dordrecht ondersteunde wederom deze actie en de opbrengst bedroeg Eur 1.550,-. Hiervan wordt 25% aan Hospice De Cirkel gedoneerd.
 

Inschrijven

 

Vanaf 1 maart gaat de inschrijving voor de Bolidt Inner Circle Run open. Dit jaar zal deze plaatsvinden op 15 juni a.s. Noteer dit alvast in de agenda.
 

Voorzitter!

 

En last but not least kondigen wij aan op zoek te zijn naar een nieuwe voorzitter voor onze Stichting.
Heb je een warm hart voor onze activiteit en tijd om deze taak op je te nemen neem dan contact op met ons bestuur via het contactformulier op onze website.
 

Volgen

 

Tot de volgende update. Blijf ons volgen via website, Facebook, Twitter en Instagram en blijf ondertussen lekker hardlopen ...

Stichting Run-DezvousNL
Beemdkroon 31
Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA
Nederland
06 - 2497 8881 (na 17:00)

Masterpartner: