|
 |
Inmiddels hebben we de 6e editie van de Bolidt Inner Circle Run en de Wisse Kidsrun weer achter de rug. Wat was het dank zij jullie weer een mooie en geslaagde editie. |
Het Hospice de Cirkel mocht van ons een cheque in ontvangst nemen van maar liefst 13.200,00 euro Het Jeugdspeelpark hebben we gelukkig kunnen maken met een donatie van het mooie bedrag van 5.650,00 euro. Wij hopen hier weer samen met jullie een steentje te hebben bijgedragen aan onze gemeenschap. Wij weten in elk geval zeker, dat het geld dankbaar in ontvangst is genomen |
Dit jaar is onze Kidsrun omgedoopt tot de Wisse Kidsrun. We zijn Wisse heel dankbaar voor het vertrouwen in onze organisatie. Ze hebben vol enthousiasme meegedaan aan het laten slagen van de Kidsrun 2017. Nu was het voor mij (Suze Libeton), als organisator, extra feestelijk om te zien, dat mijn kleinzoon voor het eerst met de puppyrun (4-5 jaar) mee deed. Hij had speciaal zijn snelste schoenen aan gedaan. Wat zijn die kinderen toch heerlijk fanatiek. Ieder jaar zijn het er meer, wat natuurlijk een goed teken is, maar dat geeft ons wel een uitdaging om deze kleine enthousiastelingen in toom te houden. Wij zijn van mening, dat het dit jaar zeker goed gelukt is. De kinderen hebben zelf overigens het mooie bedrag van 5.775,00 euro opgehaald, hetgeen onder beide goede doelen is verdeeld |
Allereerst onze dank voor het grenzeloze vertrouwen van onze hoofdsponsor Bolidt. De weersomstandigheden waren voor onze begrippen (storm, onweer, te nat, te warm in eerdere edities) redelijk. Droog, zonnetje maar wel aardig winderig en een tikkeltje benauwd. Met een beetje minder deelnemers dan vorig jaar ging het van start. Er is hard gelopen, maar het parcoursrecord op de 10 kilometer is niet verbeterd. Dus, volgend jaar weer volop kans! |
1e op de 5 km dames: Annemarie Kersbergen in 00:19:44 1e op de 5 km heren: Timo de Geus in 00:16:04 1e op de 10 km dames: Lucia van der Laarse in 00:42:13 1e op de 10 km heren: Patrick Kwist in 00:33:10 Voor de overige uitslagen verwijzen we jullie graag naar onze website |
Sommige deelnemers zijn in verwarring gebracht door hun bruto en netto tijd. Daarom even onderstaande uitleg: De Inner Circle Run is een officiële gecertificeerde wedstrijd. Dit betekent dat alle officials (Starter, Scheidsrechter en Wedstrijdleider) officiële Atletiekunie officials zijn, het parcours is gecertificeerd, evenals het tijdregistratiesysteem en daarnaast worden de regels gevolgd van: het wedstrijdreglement 2016-2017 van de Atletiekunie en de Competition Rules 2016-2017 van de IAAF, hetgeen ook op de site van de Inner Circle Run vermeld staat.
In artikel 165.25 (E) van het wedstrijdreglement staat: "De officiële tijd is de tijd die is verstreken tussen het afvuren van de startrevolver (of het gesynchroniseerde startsignaal) en het moment dat de atleet de finishlijn passeert. (bruto tijd, red.) Echter, de tijd die verstrijkt tussen het moment dat de atleet de startlijn passeert en het moment dat hij de finishlijn passeert (netto tijd, red.) mag aan hem bekend gemaakt worden, maar zal niet als officiële tijd worden beschouwd." |
Door een kleine menselijke en technische fout is deze prijs niet aan de juiste persoon uitgereikt. Bij de heren is de echte winnaar van deze bolletjes trui Jarno Pons. Hij krijgt alsnog een eigen exemplaar van zijn terecht verdiende shirt. Natuurlijk mag de gelukkige die op 15 juni als winnaar gehuldigd is zijn ontvangen prijs behouden. Bij de dames is Annemarie Kersbergen de winnares van deze leuke bolletjestrui. |
Zowel voorafgaand aan de wedstrijd als na afloop krijgen we veel vragen over de run. Hier proberen we zo snel en zo goed mogelijk antwoord op te geven. We hopen, dat tot nu toe alle vragen naar tevredenheid beantwoord zijn. Mocht er nog een vraag zijn, dan kan dat via info@ mailadres. We helpen u graag. |
Misschien heeft niet iedereen het meegekregen, maar dit jaar was er een heuse afterparty in T-Beaune’s Huiskamer met muziek verzorgd door Friends in Music. Zorg, dat je dit feestje volgend jaar niet mist! Ondergetekende heeft het licht uit gedaan… |
Ieder jaar blijft er wel iets achter in de Sophiahal. Dit jaar: een zonnebril, een oranje tasje met daarin ook een zonnebril en een rugzak met daarin wat verfrissende zaken, een bloes en wat correspondentie. Neem contact met ons op, als je een van deze attributen mist. |
Op onze website staan hele mooie foto's, gemaakt door Cees van Meerten van Foto Expressie Verder zijn er op en via onze Facebook pagina en Twitter account en Instagram ook hele mooie foto's te vinden die gemaakt zijn door onder andere Loek Groot, Rob van Efferen en Kees van Toorn. |
Alle deelnemers (groot en klein), meesters en juffen, schooldirecteuren, EHBO, Stichting Verkeersregelaars, Politie, Ambulancedienst Zuid-Holland-Zuid, de vele vrijwilligers en onze trouwe partners, waar zouden we zijn zonder jullie? Iedereen heel hartelijk dank voor deelname en steun, op welke manier dan ook. |
Heb je zin om dit mooie evenement ook te laten slagen en heb je vrije tijd over? Meld je dan eens aan bij de organisatie. Wij kunnen extra hulp en een nieuwe frisse kijk hard gebruiken. |
Reserveer de datum al vast in jullie agenda. Dan hopen we er samen met jullie weer een groot feest van te maken.
Met sportieve groet, (namens het hele team BICR) Suze Libeton |
|
|
|
Stichting Run-DezvousNL Beemdkroon 31 Hendrik-Ido-Ambacht 3344 BA Nederland 06 - 2497 8881 (na 17:00)
|
Masterpartner: 
|
|
|
|