V: ik heb geen mail gehad mer mijn startnummer

A: we hebben veel aanmeldingen waarvan het e-mailadres niet of niet goed was ingevuld. Dan werkt het niet. Verder komt veel mail bij @hotmail.com / @live.nl / @outlook.com / @gmail.com in de map met reclame /spam terecht.

 

V: ik kan niet online inschrijven?

A: kom inschrijven tijdens de uren van het ophalen van de startnummers: op de dag van de loop vanaf 17:00 uur of de dag ervoor: 's avonds van 19:00 tot 20:30 in de Sophiahal

 

V: afstand omzetten van 10km naar 5 km?

A: dat kan, mail uw verzoek naar ons: inschrijvingen@ / info@

 

V: ik kan toch niet meelopen. Wat nu?

A: als uw melding een week voor eind mei is, kan hij geheel gecancelled worden.
Daarna niet meer want dan is de bestelling van de nummers al gedaan en is het nummer in productie. U krijgt uw inschrijfgeld niet terug. U wordt beleefd verzocht de incasso te laten plaatsvinden. Beschouw het als een extra donatie voor de goede doelen. Daar doen we het immers allemaal voor...
Het bestelde startnummer kan worden omgeregistreed naar een andere loper.
Dan hebben we de volgende gegevens nodig:
oude registratiekenmerk: inschrijfnummer/voor en achternaam/startnummer
van de nieuwe deelnemer:

  • Te lopen Afstand
  • Voornaam, Achternaam
  • geslacht
  • geboortedatum
  • e-mailadres
  • Land /Plaats /Club
  • evt geschatte eindtijd